مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-11فرهنگي

دولت انقلابی به دنبال تحقق عدالت فرهنگی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود توازن در برنامه های توسعه ای دولت سیزدهم، گفت: دولت انقلابی به دنبال تحقق عدالت فرهنگی است.

- ، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در همایش روز جوان که با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر ملکان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: دولت برای تعطیلات عید بسته حمایتی آماده کرده و برای اولین بار در این بسته حمایتی، سرانه فرهنگی از جمله فیلم و کتاب را هم پیش بینی کرده است.

وی گفت: دولت انقلابی همچنین بنا دارد تا عدالت فرهنگی را به نحو کامل و جامع در سطح کشور پیاده کند که یکی از مصادیق آن آموزش 40 هزار هنرآموز در 72 شهرستان و در 50 رشته مختلف به صورت رایگان است.

وی با اشاره به سفر هفته قبل خود به آذربایجان شرقی، بیان کرد: اگرچه برنامه های امروز فشرده است و امشب در تالار وحدت حامل پیام رییس جمهوری هستم، به حرمت همه جوانان و به ویژه جوانان ملکان در این همایش حضور یافتم.

وی همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: به زودی قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر نیز راه اندازی می شود زیرا مردم باید به صورت عادلانه از امکانات فرهنگی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی به دنبال تحقق عدالت فرهنگی است

دولت انقلابی به دنبال تحقق عدالت فرهنگی است