مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-11ورزشي

نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال به ایران آمد


نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال برای بازدید از آخرین شرایط میزبانی ایران از رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به ایران سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر محمد ذیاب صالح الذیاب، نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) و مدیر مالی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) و هیئت همراه با استقبال علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رییسه فدراسیون هندبال آسیا و میترا نوری، عضو هیئت رییسه فدراسیون هندبال ایران و رییس کمیته توسعه هندبال آسیا وارد ایران شدند.

نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال برای بازدید از آخرین شرایط میزبانی ایران از رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و برگزاری نشست با مدیران برگزاری این رویداد به ایران سفر کرده است.

در طول این سفر قرار است نشست هایی برای انجام آخرین هماهنگی های مرتبط با میزبانی رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا برگزار شود و همچنین موارد فنی مسابقات مورد بررسی و ارزیابی نهایی قرار گیرد.

در کنار موارد مرتبط با رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، قرار است نشست هایی در زمینه آخرین شرایط هندبال ایران و همچنین جلساتی با مسئولین فدراسیون و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال به ایران آمد

نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال به ایران آمد