مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-11سياسي

پیوست فرهنگی برای سواحل تهیه شود/ ایجاد خط ریلی پرسرعت


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه راه های دسترسی در سواحل ایجاد شود، گفت: برای حریم ساحلی طرح و پیوست فرهنگی درست اجرا و پیاده سازی شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل استان مازندران گفت: به رغم فضای سبز، فقر در زیر سرسبزی استان نهفته و پنهان است.

وی با بیان اینکه مازندران به رغم استعدادهای خوب از محرومیت هایی رنج می برد، گفت: مازندران در زمینه کشاورزی و صنعت الگوی مناسبی ندارد و صنایع و شهرک های صنعتی استان نیز مواد اولیه ندارند.

وی با اظهار اینکه صنایع تبدیلی و پیشرفته در استان توسعه داده شود، طرح آزادسازی حریم دریا را اقدام خوب و قابل قبول بیان کرد و گفت: راه دسترسی به ساحل را باید ایجاد کرد و داشتن طرح های فرهنگی درسواحل امری مهم است.

آیت الله لایینی خواستار اجرای طرح های فرهنگی مناسب در حریم دریا شد و گفت: حفظ حریم دریا مسئله مهمی بوده تا دوباره تصرف نشود.

امام جمعه ساری اتصال ریل گلستان به خراسان را از جمله درخواست ها ذکر کرد و گفت: تشکیل و احیای جهاد سازندگی ضرورت دارد و علاوه براین باید برای حفظ ارزش های انقلابی و دینی عزم جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی برای سواحل تهیه شود/ ایجاد خط ریلی پرسرعت

پیوست فرهنگی برای سواحل تهیه شود/ ایجاد خط ریلی پرسرعت