مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 22:322022-03-11اجتماعي

گردوغبار، دست از سر خوزستان بر نمی دارد/ آماده باش دستگاه های مرتبط در استان


اداره کل بحران استانداری خوزستان در پی تشدید شرایط جوی غبارآلود در سطح استان، اطلاعیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان پیرو تشکیل توده گرد و غبار بر روی کشور عراق و تاثیر آن بر استان های غربی از جمله خوزستان در اوایل تا اواخر وقت روز شنبه، هشدار صادر کرد.

 در این اطلاعیه از اعضای ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان ها و سایر دستگاه های مرتبط خواسته شده نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی اقدام نمایند.

تداوم آماده باش و برقراری کشیک شبانه روزی، حضور در محل فعالیت طی مدت مذکور، ارایه توصیه های ایمنی و اطلاع رسانی توصیه های ایمنی و بهداشتی به عموم بویژه بیماران،کودکان و سالمندان، همچنین آماده باش مراکز امدادی و درمانی جهت خدمات رسانی بموقع از جمله مواردی است که دستگاه های باید بر رعایت آن کوشا باشند.

اسنداد جاده ها با دید افقی حداقلی و رصد و پایش مستمر میزان آلاینده ها و اتخاذ تدابیر لازم دراین خصوص، ابلاغ جهت مدیریت نمودن سوخت مصرفی شرکت ها و کارخانجات صنعتی، ارتباط مستمر با اداره کل مدیریت بحران استان و اعلام هرنوع حادثه احتمالی و اتخاذ سایر تدابیر مورد نیاز جهت پیشگیری از وقوع هر نوع حادثه اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوغبار، دست از سر خوزستان بر نمی دارد/ آماده باش دستگاه های مرتبط در استان

گردوغبار، دست از سر خوزستان بر نمی دارد/ آماده باش دستگاه های مرتبط در استان