مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-11ورزشي

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد


دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و چیپس کامل مشهد با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و تیم گیتی پسند با 64 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم های گیتی پسند اصفهان و چیپس کامل مشهد از ساعت 18 در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و این تیم با 64 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند موفق شدند با 2 گل سعید احمد عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسند.

در نیمه دوم نیز مرتضایی برای تیم چیپس و اصغر حسن زاده برای گیتی پسند گلزنی کردند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و این تیم با 64 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش باعث گسترش نشاط و شعف اجتماعی و فزونی امید اجتماعی می شود که این موضوع از اولویت های بنیادین دولت سیزدهم و مدیریت کلان استان اصفهان است.

وی با تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان، افزود: حقیقتا قهرمانی تیم باشگاهی گیتی پسند سبب شادمانی مردم اصفهان شد و این تیم یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد