مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 23:572022-03-11اقتصادي

زیرساخت های گردشگری مازندران متناسب جایگاه آن نیست


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه استان مازندران جایگاه بی بدلیل در مسئله گردشگری دارد اظهار داشت:زیر ساخت های گردشگری استان مازندران متناسب با جایگاه آن رشد نکرده و در خور وضعیت نسبی استان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عباس آباد سید عزت الله ضرغامی در ادامه بازدید ها در عباس آباد به 90 کیلومتر پروژه آزادراه دسترسی چالوس به رامسر اشاره کرد و اظهار داشت: این راه به صورت فوق العاده در اقتصاد و توسعه گردشگری موثر می باشد.

  ضرغامی با بیان اینکه ده ها میلیون گردشگر سالانه در شهر های ساحلی تردد می کنند افزود: جاده های دسترسی بسیار باریک و برای ده ها سال قبل می باشد و به هیچ وجه ظرفیت فعالیت هایی که در این شهر در حال انجام است را ندارد.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بیش از 200 پروژه نیمه کاره وجود دارد اظهار داشت: البته این پروژه ها فعال هستند و 26 هزار میلیارد برای همه مجموعه ها اعتبار نیاز است که سعی می کنیم اولویت ها را تعیین کنیم.

  وزیر کشور با بیان اینکه اولویت اول با تکمیل پروژه های نیمه تمام است اظهار داشت: کسانی که درخواست سرمایه گذاری دارند و نیاز به تسهیلات ندارند در اولویت انجام می شود.

وی افزود: جمع بندی را با توجه به بازدیدها به دولت منتقل و پیگیری لازم را برای توسعه و تقویت گردشگری استان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری مازندران متناسب جایگاه آن نیست

زیرساخت های گردشگری مازندران متناسب جایگاه آن نیست