مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 00:322022-03-11سياسي

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی


مسؤول معاونت اردویی سپاه استان زنجان گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی از 14 اسفند آغاز شده و تا 26 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

- حسین حیدری، مسؤول معاونت اردویی سپاه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانشجویی از 14 اسفند آغاز شده و تا 26 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی از 14 اسفند آغاز شده و تا 26 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد، بیان کرد: حدود 600 نفر در این اردو حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور برای بسیج محلات اضافه کرد: ثبت نام برای این اردو در دو گروه خواهران و برادران انجام شده است.

حیدری با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر در این دوره نام نویسی کردند، گفت: دو دوره برای برادران و یک دوره برای خواهران برگزار خواهد شد.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای حضور خانواده ها در راهیان نور فضا ایجاد شده است، گفت: این فضا برای استقبال از 400 نفر مناسب است.

وی با بیان اینکه در سفر راهیان نور خانواده ها اعزام نخواهیم داشت، گفت: در واقع در راهیان نور عزیمت است و خود خانواده ها با خودروی شخصی حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی