مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 01:222022-03-11سياسي

پالایشگاه نفت لاوان پیش قدم در جذب نیروهای مستعد و متخصص بومی است


پالایشگاه نفت لاوان پیش قدم در جذب نیروهای مستعد و متخصص بومی است.

- ، احمد مرادی نایب رییس طی بازدیدی که از روند برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان داشتتند، گفت: یک مشارکت و همراهی بین دانشگاه هرمزگان و پالایشگاه نفت لاوان جهت برگزاری این آزمون برای جذب نیروهای مستعد و متخصص در رشته های مختلف جهت برآورده نمودن نیاز پالایشگاه های مادر استان شکل گرفته است که امروز پالایشگاه نفت لاوان پیشقدم است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد برگزاری آزمون برای جذب نیرو در مجموعه پالایشگاه نفت لاوان هستیم که این اتفاق بسیار خوبی است و تمام تأکید و تلاش بر این است که ما بتوانیم از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد استفاده کنیم.

مرادی با تأکید بر اینکه بایستی مسائل و مشکلات خودمان را در استان حل بکنیم، افزود: در پالایشگاه نفت لاوان طی بازدیدی که به همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس داشتیم تأکید بر جذب نیروهای بومی بود.

وی افزود: با کمک به توسعه و افزایش ظرفیت این پالایشگاه از طریق احداث پترو پالایش 150 هزار بشکه ای، قرار هست اتفاق بسیار خوبی در جزیره لاوان انجام گیرد که انشاالله در آینده نزدیک با کمک دولت و تلاش هایی که صورت می پذیرد محقق می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه نفت لاوان پیش قدم در جذب نیروهای مستعد و متخصص بومی است

پالایشگاه نفت لاوان پیش قدم در جذب نیروهای مستعد و متخصص بومی است