مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 05:422022-03-12بين الملل

مناقشه جدید بر سر تسلیحات بیولوژیکی ؛ اصرار روسیه و انکار اوکراین


هفدهمین روز از جنگ روسیه علیه اوکراین در حالی آغاز شد که همچنان مساله درخواست رییس حمهور اوکراین از سران غربی برای حمایت از وی ، تاثیری نداشته است.

- ، مناقشه جدید بر سر وجود برخی تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی در اوکراین به محور اصلی خط رسانه ای در جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شده است.

آخرین اخبار و گزارش های جنگ اوکراین را در ذیل بخوانید؛ 05:31 بزرگترین بانک آلمان فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد بزرگترین بانک آلمان موسوم به دویچه بانک ، اعلام کرده است که همه سرمایه گذاری ها و فعالیت های خود در روسیه را متوقف و از این کشور خارج خواهد شد.

در بیانیه ای که در وب سایت دویچه بانک آلمان منتشر شده، این بانک گفته است که در حال پایان دادن به فعالیت اقتصادی و مالی باقی مانده ما در روسیه است و هیچ فعالیت جدیدی در روسیه وجود نخواهد داشت.

این بانک در ادامه بیانیه خود گفته است: همانطور که بارها گفته ایم، ما تهاجم روسیه به اوکراین را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کنیم و از دولت آلمان و متحدانش در دفاع از دموکراسی و آزادی ما حمایت می کنیم.

05:25 روسیه مجبور به استفاده از موشک های هدایت شونده در اوکراین شده است وزارت دفاع انگلیس در ارزیابی اطلاعاتی و امنیتی خود اعلام کرده است که مقاومت سرسختانه نیروهای دفاع هوایی اوکراین، روسیه را وادار کرده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقشه جدید بر سر تسلیحات بیولوژیکی ؛ اصرار روسیه و انکار اوکراین

مناقشه جدید بر سر تسلیحات بیولوژیکی ؛ اصرار روسیه و انکار اوکراین