مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-12بين الملل

سایه سنگین تنش مسکوـ واشنگتن بر سر مذاکرات وین یا تعلل آمریکا؟


روسیه معتقد است، عادی سازی روابط اقتصادی با ایران یکی از اهداف برجام بوده است و روسیه به عنوان یکی از شرکای تجاری ایران باید بتواند با ایران روابط عادی تجاری داشته باشد.

- روسیه معتقد است، عادی سازی روابط اقتصادی با ایران یکی از اهداف برجام بوده است و روسیه به عنوان یکی از شرکای تجاری ایران باید بتواند با ایران روابط عادی تجاری داشته باشد.

عوامل خارجی یا چند موضوع باقی مانده حل نشده میان ایران و آمریکا، کدام یک مذاکرات در وین را متوقف کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بازگشت علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان به وین پس از یک تنفس چند روزه در روز سه شنبه هفته گذشته، جلسه ای میان رییس هیأت مذاکره کننده ایران و انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام برگزار شد اما از همان روز و به دنبال حواشی جنگ روسیه و اوکراین و تاثیر تحریم های آمریکا بر روسیه، زمزمه هایی از بازگشت مجدد هیات های مذاکره کننده به پایتخت هایشان شنیده شد هر چند این شایعه چند روز طول کشید تا به واقعیت تبدیل شود.

با آغاز حمله روسیه به اوکراین در دو هفته گذشته و اعمال بی سابقه ترین تحریم های یک جانبه و چند جانبه علیه روسیه از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی، مسکو با این ادعا که بخشی از تحریم ها بر تعهدات روسیه در چارچوب برجام تاثیر می گذارد، درخواست های جدیدی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین تنش مسکوـ واشنگتن بر سر مذاکرات وین یا تعلل آمریکا؟

سایه سنگین تنش مسکوـ واشنگتن بر سر مذاکرات وین یا تعلل آمریکا؟