مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-12سياسي

سهم شهرداری اراک از جرایم رانندگی واریز شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک بر لزوم واریز جرایم رانندگی به حساب شهرداری اراک بر اساس قانون تاکید کرد.

- خبرگزاری فارس _ اراک؛ سال 1400 رو به پایان است اما واریزی جرایم رانندگی به حساب شهرداری اراک همچنان صفر باقی ماند و حق و حقوق مردم شهر داده نشد.

سخنگوی شورای شهر اراک در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: شورای ششم به مشخص نبودن میزان و محل وصول جرایم رانندگی برای شهرداری اراک و عدم واریز سهم واقعی شهرداری توسط وزارت کشور و استانداری مرکزی انتقاد دارد و مسئولان مربوطه باید پاسخ گوی حقوق مردم باشند.

عباس خسروانی می افزاید:مطابق ماده 23  قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تهیه و نصب و نگهداری علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ایمنی، استانداردسازی وسایل و تجهیزات ایمنی راهها، احداث پل های عابر پیاده، احداث توقفگاههای عمومی و اصلاح هندسی معابر و نقاط حادثه خیز، خط کشی و نگهداری آن از جمله اقداماتی است که شهرداری باید از محل وصول درآمدهای جرایم رانندگی انجام دهند.

وی ادامه می دهد: یکی از عواملی که باعث جریمه مردم در شهر می شود پارک خودروست که به دلیل نبود پارکینگ یا پارک های حاشیه ای رخ می دهد، به طوری که فضای پارک و احداث پارکینگ های عمومی را به یکی از نیازهای اراک تبدیل کرده ولی با توجه به کمبود پارکینگ های عمومی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شهرداری اراک از جرایم رانندگی واریز شود

سهم شهرداری اراک از جرایم رانندگی واریز شود