مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-12پزشكي

افزایش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در خراسان شمالی


بر اساس جدیدترین نقشه رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز خراسان شمالی افزایش یافت و مانه و سملقان تنها شهرستان با وضعیت نارنجی استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز خراسان شمالی افزایش یافت و شهرهای گرمه و جاجرم که پیش از این در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشتند، به وضعیت قرمز تغییر پیدا کردند.

هم اکنون تنها شهرستان نارنجی خراسان شمالی، مانه وسملقان است که در هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت.

طی 24 ساعت گذشته 51 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و هم اکنون 175 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که نسبت به هفته گذشته کاهش 49 نفری در تعداد بستری ها را داشته ایم.

گفتنی است هم اکنون فعالیت هنرستان های فنی و حرفه ای، کار و دانش، متوسط دوم،  متوسط اول و مدارس روستایی عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی دانش آموزان به جهت کاهش تراکم و رعایت فاصله گذاری به صورت حضوری برگزار و فقط مقطع ابتدایی شهری به صورت غیرحضوری و دربستر شاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در خراسان شمالی

افزایش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در خراسان شمالی