مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-12اقتصادي

نوسازی یک دستگاه اتوبوس 9 میلیارد تومان است


رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس 9 میلیارد تومان و مینی بوس بالای یک میلیارد تومان است که با این هزینه کرایه ها دیگر امکان خرید و نوسازی ناوگان برای سرمایه گذاران وجود ندارند و ناچار به بازسازی این ناوگان هستیم.

- حسین بیغمیان در گفت وگو با ایسنا، درباره تصادفات جاده ای که بخشی از آن به فرسودگی ناوگان اتوبوس رانی برمی گردد، اظهار کرد: متوسط عمر ناوگان اتوبوس در اصفهان حدود 10 سال است در حالیکه در گذشته حدود 6 سال بود که به دلیل عدم نوسازی این ناوگان، اکنون متوسط سن این ناوگان بالا رفته است.

وی ادامه داد: متأسفانه سن ناوگان مینی بوس های استان بسیار بالا و حدود 25 سال و متوسط سن ناوگان سواری نیز به 10 سال افزایش یافته است.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، اضافه کرد: جدیداً وامی در قالب تبصره 18 قانون بودجه کشور برای بازسازی با سود 9.

5 درصد به ناوگان اتوبوس و مینی بوس تخصیص یافته که عدد آن برای اتوبوس 700 میلیون تومان و برای بازسازی مینی بوس ها 200 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه اجازه واردات اتوبوس به کشور را نداریم، گفت: پیش از این بخشی از نیاز ناوگان اتوبوس در داخل تولید می شد که متأسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی یک دستگاه اتوبوس 9 میلیارد تومان است

نوسازی یک دستگاه اتوبوس 9 میلیارد تومان است