مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-12سياسي

چه زمانی باید نگران دروغگویی کودکان شد؟


یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: بیان کرد: اگر دروغگویی کودکان زیر شش سال باشد نباید سخنان غیر مطابق با حقیقت او را دروغ پنداشت، بلکه باید این امر را به پای سن کودک بگذاریم چرا که نمی تواند واقعیت و تخیل را از هم جدا کند و مغز کودک هنوز به این حد از تشخیص .

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: بیان کرد: اگر دروغگویی کودکان زیر شش سال باشد نباید سخنان غیر مطابق با حقیقت او را دروغ پنداشت، بلکه باید این امر را به پای سن کودک بگذاریم چرا که نمی تواند واقعیت و تخیل را از هم جدا کند و مغز کودک هنوز به این حد از تشخیص واقعیت و تخیل نرسیده است.

عفت آی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از آنجایی که دنیای کودکان با بزرگ ترها متفاوت است، اطرافیان باید به علل دروغگویی کودکان توجه داشته باشند، اظهار کرد: زمانی که کودک زیر شش سال سن دارد طرز فکر او با نوجوانان و بزرگسالان متفاوت است و یکی از صفت های کودکان این است که جاندار پندار هستند و گمان می کنند هرشی بیجانی می تواند جاندار باشد و گاهی اوقات با آن حرف می زنند.

وی افزود: اگر دروغگویی کودکان زیر شش سال باشد نباید سخنان غیر مطابق با حقیقت او را دروغ پنداشت، بلکه باید این امر را به پای سن کودک بگذاریم چرا که نمی تواند واقعیت و تخیل را از هم جدا کند و مغز کودک هنوز به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی باید نگران دروغگویی کودکان شد؟

چه زمانی باید نگران دروغگویی کودکان شد؟