مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-12اقتصادي

جمع آوری 63 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 11 ماهه سال جاری بیش از 63 میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

- فرزاد فرهادی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در قزوین اظهار کرد: موسسات خیریه را نه تنها رقیب نمی دانیم بلکه اعتقاد داریم موسسات خیریه با فعالیت های خود به فرآیند امدادرسانی کمک می کنند در نتیجه مشکل محرومان با سرعت بیشتری حل می شود.

وی ادامه داد: موسسات خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار هم باید کار کنند همان طور که تاکنون در کنار هم به امدادرسانی به محرومان پرداخته ایم، در ادامه نیز باید چنین روندی را استمرار دهیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای انسجام بخشی به جریان نیکوکاری و فرهنگ سازی انفاق در جامعه اقدام به ارائه مجوز فعالیت به مراکز نیکوکاری کرده است.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با رویکرد مردمی شکل گرفته است از این رو همه اعضای موسس و فعالان آن را اقشار مختلف مردم تشکیل می دهند که دغدغه خدمت به محرومان و نیازمندان را دارند.

فرهادی عنوان کرد: طی 11 ماهه سال جاری بیش از 63 میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده و همه این کمک ها توسط اعضای مراکز نیکوکاری برای محرومان هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 63 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین

جمع آوری 63 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین