مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-12سياسي

خدمات قضایی در ایام نوروز به مراجعان ارائه می شود


در تعطیلات نوروز ارائه هیچ یک از خدمات قضایی در استان فارس تعطیل نخواهد بود و در قالب واحدهای کشیک در دادسراها و دادگاه های سراسر استان به مراجعان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در مراسم افتتاح دادگاه عمومی بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا با بیان اینکه توسعه و گسترش خدمت رسانی در همه حوزه ها از برکت خون شهداء و امنیت پایداری است که شهداء با نثار خون خود به مردم هدیه کرده اند گفت: با خدمت صادقانه ، شبانه روزی و بی منت  به مردم است که می توانیم در عمل از دستاورد های انقلاب و خون شهداء صیانت و پاسداری کنیم.

وی در جمع مردم و مسئولان شهرستان فسا و بخش ششده و قره بلاغ با تقدیر از همت مردم ، مسئولان و بخصوص خیرّین در تأسیس دادگاه عمومی این بخش گفت: افتتاح دادگاه نباید بهانه ای برای تشکیل پرونده و افزایش دعاوی حقوقی و کیفری شود بلکه همچنان مردم منطقه تلاش کنند اختلافات  را در شورای حل اختلاف ، مؤسسات داوری و سایر نهادهای شبهه قضایی حل و فصل کنند.

رییس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه دادگاه یک نهاد بی طرف ، مستقل و غیر سیاسی است خاطر نشان ساخت: این موضوع نافی تعامل با نهادها و سازمان های دیگر در راستای اجرای بهتر قانون، توسعه امنیت و خدمت رسانی به مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات قضایی در ایام نوروز به مراجعان ارائه می شود

خدمات قضایی در ایام نوروز به مراجعان ارائه می شود