مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-12حوادث

کلاهبرداران 88 میلیاردی فروش آپارتمان در البرز پای میز محاکمه


جلسه رسیدگی به یک پرونده کثیرالشاکی دیگر با موضوع  فروش آپارتمان با شکایت 500 نفر از مالباختگان به ریاست قاضی «حسین سعیدی» در شعبه 104 کیفری دو شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

- ایسنا/البرز جلسه رسیدگی به یک پرونده کثیرالشاکی دیگر با موضوع  فروش آپارتمان با شکایت 500 نفر از مالباختگان به ریاست قاضی حسین سعیدی در شعبه 104 کیفری دو شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این دادگاه سومین پرونده کثیرالشاکی در استان و دومین پرونده در ساوجبلاغ است که قبل از پایان سال 1400 در این حوزه قضایی رسیدگی شد؛ به نحوه شکل گیری این پرونده کلاهبرداری اشاره کرد و گفت: یکی از شرکت های پیمانکاری در شهر جدید هشتگرد، واحدهای آپارتمان متعلق به شرکت عمران هشتگرد را به حدود 500 نفر واگذار کرده و با اخذ مبلغ حدود 88 میلیارد تومان، مرتکب فروش مال غیر شده بود.

مهدی محمدی ادامه داد: بعد از انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرا، کیفرخواست برای 11 نفر از متهمان پرونده صادر و جلسه رسیدگی به صورت علنی در دادگستری ساوجبلاغ برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از ابتکارات انجام شده در این پرونده استماع اظهارات شاکیان از طریق سامانه الکترونیکی بود اضافه کرد: با توجه به تعداد بالای شکات و اینکه برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران 88 میلیاردی فروش آپارتمان در البرز پای میز محاکمه

کلاهبرداران 88 میلیاردی فروش آپارتمان در البرز پای میز محاکمه