مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-12سياسي

طبرستانی رییس کانون های فرهنگی و تبلیغی شد/ باباخانی: بهترین روش تبیین گفت وگو است


حسین طبرستانی در سومین نشست روسای مجامع کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور با انتخاب اعضا، به عنوان رییس کانون های فرهنگی و تبلیغی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سومین نشست رؤسای مجامع کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور در سالن اندیشه ورزان تهران برگزار شد و اعضا و روُسای استان های شرکت کننده در این نشست، علاوه بر انتخاب رییس، معاون و دبیر مجمع، به بررسی نقاط قدرت و ضعف کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور پرداختند.

در این نشست ابتدا اعضای مجمع، نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کردند و داوطلبین ریاست نیز نکات خود را ارائه کردند.

پس از آن، اعضای هیأت رییسه و رییسان کانون استان ها رأی خود را ارائه کردند و حسین طبرستانی با رأی قاطع به مدت یکسال به سمت ریاست کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور به جای حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع انتخاب شد.

همچنین با رأی اعضا، حجت الاسلام محمدباقر غلامی رییس مجمع کانون فرهنگی تبلیغی اردبیل به عنوان نایب رییس و حسن مقصودی رییس مجمع کانون فرهنگی تبلیغی تهران به عنوان دبیرمجمع انتخاب شدند.

حسین طبرستانی رییس جدید مجمع کانون فرهنگی و تبلیغی حسین طبرستانی پس از انتخاب به این سمت به دغدغه ها و برنامه های یک سال پیش روی مجمع، جهت پیشبرد اهداف کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبرستانی رییس کانون های فرهنگی و تبلیغی شد/ باباخانی: بهترین روش تبیین گفت وگو است

طبرستانی رییس کانون های فرهنگی و تبلیغی شد/ باباخانی: بهترین روش تبیین گفت وگو است