مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-12پزشكي

تغییر وضعیت کرونایی 5 شهرستان استان اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، وضعیت کرونایی شهرستان های خلخال، سرعین، گرمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان های خلخال و سرعین از وضعیت زرد وارد وضعیت نارنجی شده و شهرستان های گرمی، بیله سوار و کوثر از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی افزود: هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان های گرمی، بیله سوار، کوثر، اصلاندوز و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

بستری 18 بیمار جدید کرونایی و فوت 3 نفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: با بستری 18 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 152 بیمار رسید که این تعداد نسبت به روز گذشته 7 نفر کاهش داشته است.

محمدیان بیان کرد: متأسفانه طی شبانه روز گذشته 3 مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است و در حال حاضر 39 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند؛ همچنین خوشبختانه 22 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت کرونایی 5 شهرستان استان اردبیل

تغییر وضعیت کرونایی 5 شهرستان استان اردبیل