مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-12اجتماعي

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه «بحرانی» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احد جلیلیان، سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان، افزود: این امر باعث شده هوای شهرستان های مرزی استان، - به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم اکنون از نظر آلودگی هوا در وضعیت بحران قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احد جلیلیان، سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان، افزود: این امر باعث شده هوای شهرستان های مرزی استان، امروز (21 اسفند) در وضعیت بحران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایستگاه قصرشیرین با شاخص لحظه ای 500 و شاخص 24 ساعته (تا هفت صبح امروز) 500 وضعیت بحران را نشان می دهد که بیانگر وضعیت قهوه ای و خطرناک است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب نیز دقیقا وضعیت مشابهی دارد، یادآور شد: در این شهر نیز با وضعیت بحران، قهوه ای و خطرناک مواجهیم.

جلیلیان با بیان اینکه در شهر اسلام آبادغرب شاخص 24 ساعته (تا هفت صبح امروز) عدد 149 و وضعیت هشدار یا نارنجی را نشان می دهد، تاکید کرد: شاخص لحظه ای کیفیت هوا در این شهر نیز با عدد 500 بیانگر وضعیت بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه «بحرانی» شد

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه «بحرانی» شد