مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-12فرهنگي

تجلیل از 90 عکاس و فیلمساز در خراسان جنوبی


90 عکاس و فیلمساز خراسان جنوبی در اختتامیه هفته فیلم و عکس استان تقدیر شدند.

- ، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح شنبه در اختتامیه هفته فیلم و عکس استان که بعد از دو روز نمایش 16 فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران اظهار کرد: هرچند مشکلات بسیاری در خصوص تولید فیلم وجود دارد اما کار در حوزه عکاسی و فیلمسازی در سال های اخیر با انجام کارهای مناسبی در خراسان جنوبی همراه بوده است که جای تشکر و قدر دانی دارد.

محمود رمضانی گفت: 336 عکس توسط عکاسان خراسان جنوبی برای حضور در چهارمین هفته فیلم و عکس خراسان استان ارسال شد که از این تعداد، 34 عکس با 20 فیلم برای نمایش در این هفته انتخاب شد که با استقبال هنرمندان جوان استان در این حوزه واقع شد.

مسئول دفتر بیرجند انجمن سینمای جوانان ایران هم از برگزاری جلسه های هفتگی نمایش و نقد فیلم بلند، برگزاری دوره های بلند مدت فیلمسازی، دوره های عکاسی دیجیتال، تولید 28 فیلم کوتاه در سال 98، برپایی طرح سراسری کارگاه عکاسی رایگان، بزرگداشت روز سینما، برپایی اردوهای فیلم سازی از ازجمله برنامه های اجرا شده در سال های اخیر به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

یاوری گفت: حدود 8 فیلم کوتاه هنرجویی و نیمه حرفه ای در مرحله تولید و پس از تولید قرار دارد که امیدواریم تا اردیبهشت ماه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 90 عکاس و فیلمساز در خراسان جنوبی

تجلیل از 90 عکاس و فیلمساز در خراسان جنوبی