مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-12اقتصادي

سامانه مشاغل سخت و زیان آور استان یزد رونمایی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جمع اعضای مراجع حل اختلاف کار استان از رونمایی سامانه مشاغل سخت و زیان آور تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

- محمدرضا فلاحتی در نشست اعضای مراجع حل اختلاف کار استان با اشاره به بحث مشاغل سخت و زیان آور، تصریح کرد: یکی از دغدغه های جامعه کارگری استان طولانی شدن فرآیند رسیدگی مشاغل سخت و زیان آور در برهه ای از سال جاری بود که با تامین بودجه ای که صورت گرفته، سامانه مشاغل سخت و زیان آور تا پایان اردیبهشت به بهره برداری می رسد و فرآیند درخواست کارگران تماماً الکترونیکی می شود.

وی گفت: در سال های اخیر با بررسی هایی که صورت گرفته شکایت هایی که به مراجع ارجاع داده می شود، بیشتر صنفی است و در حوزه واحدهای تولیدی خیلی کم با مسائل کارگری روبرو هستیم چرا که شرکت های بزرگ ساز و کارشان نظامند است و مباحث مالی و حضور و غیاب کارگران روشن است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: طبق عارضه یابی که صورت گرفته عدم آشنایی کارفرما و کارگر در واحد صنفی با قوانین و مقررات کار منجر به این شده که پس از مدتی با بروز مشکل بین آنها کار به شکایت کشیده شده و حجم پرونده های ورودی به مراجع بالا برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مشاغل سخت و زیان آور استان یزد رونمایی می شود

سامانه مشاغل سخت و زیان آور استان یزد رونمایی می شود