مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-12ورزشي

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قصرشیرین


اولین مرحله اردوی تیم ملی سپک تاکرا که از 17 اسفند در شهرستان قصرشیرین کرمانشاه آغاز شده تا 27 این ماه ادامه خواهد داشت.

- رضا رستمی سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی قصرشیرین در برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا، اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین در این شهرستان آغاز شده است.

وی به حضور 15 ورزشکار از هفت استان کشور در این اردوها اشاره کرد و ادامه داد: محمد صفایی مجد، پدرام خداداده، مهرداد جعفری، رسول تندر، مهدی قبادی و سینا رضایی از کرمانشاه، مجیدغفاری و فرشاد کایکانی از مرکزی، مرتضی مقدم و عارف قره باغی از زنجان، سعید حسامی و مسعود فرمانی از آذربایجان شرقی، بنیامین کلته از گلستان، علی ایثار از سیستان و بلوچستان و حسین حسن آبادی از همدان ملی پوشان حاضر در این اردو هستند.

وی تصریح کرد: تا زمان رقابت های بازی های آسیایی چین حدود هشت مرحله اردو خواهیم داشت که تنها بازیکنان منتخب که عملکرد خوبی در طول اردوها داشته اند، به اردوی نهایی دعوت می شوند.

رستمی یادآورشد: تنها اردوی تیم ملی سپک تاکرا که در خارج از تهران برگزار می شود، اردوی قصرشیرین است که در سالن امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان درحال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قصرشیرین

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قصرشیرین