مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-12حوادث

ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طی طرح ویژه عیدانه، خودروهای توقیفی ترخیص می شود.

- سرهنگ ایرج خانی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص، امیدآفرینی شهروندان، پلیس راهور استان برابر دستور ارائه شده تمهیدات و مشوق هایی را برای ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در راستای طرح عیدانه تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 و ارائه مدارک لازم، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شعب ستاد ترخیص تا ساعت 16:00 پاسخ گوی درخواست های سیستمی اینترنتی و ارسالی واصله شهروندان به دفاتر پلیسی + 10 در کوتاه ترین زمان خواهند بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان شرایط ایجاد شده تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله، گفت: ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

وی با اشاره به الزام نبودن به تسویه عوارض شهرداری، تصریح کرد: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهی نامه رانندگی، با معرفی فرد دارای گواهی نامه مجاز، امکان ترخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان

ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان