مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-12سياسي

مستند «غیررسمی 4» نقشه راهی برای جهاد تبیینی


نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گفت: مستند «غیررسمی 4» می تواند نقشه راهی برای جهاد تبیینی مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

- ایسنا/خوزستان نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گفت: مستند غیررسمی 4 می تواند نقشه راهی برای جهاد تبیینی مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی امیدی فر با اشاره به تولیدات مستند دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای، بر توجه به این مستندها به ویژه مجموعه غیررسمی تاکید کرد و گفت: هر کدام از این مستندها می تواند نقشه راهی برای موضوع جهاد تبیینی مورد نظر مقام معظم رهبری باشد.

وی در حاشیه اکران مستند غیررسمی 4 اظهار کرد: قسمت چهارم مستند غیررسمی به بیان جلسات مقام معظم رهبری با گروه های فرهنگی تحت عنوان پنجشنبه شب ها اختصاص دارد که در طی 2 سال جلسه با اقشار مختلف فرهنگی برگزار شده و مطالب و دغدغه های خود را بیان کردند.

نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای افزود: ویژگی این جلسات همان طور که از اسم مستند مشخص است، غیررسمی بودن آن است و فضایی صریح، شفاف و صادقانه برای بیان مسائل و برقراری گفت وگو با مقام معظم رهبری دارد.

او اضافه کرد: قسمت اول این مستند مرتبط با دیدار راویان دفاع مقدس بود، قسمت دوم ویژه هنرمندان، قسمت سوم فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «غیررسمی 4» نقشه راهی برای جهاد تبیینی

مستند «غیررسمی 4» نقشه راهی برای جهاد تبیینی