مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-12بين الملل

ادعای نماینده عربستان در وین علیه برنامه هسته ای ایران


بن عبدالعزیز همچنین مدعی شد که ایران با گسترش فعالیت های هسته ای خود به نقض برجام ادامه می دهد و پایبندی به پروتکل های الحاقی را متوقف کرده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه الیوم، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی ادعاهایی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران مطرح کرد.

عبدالله بن خالد بن سلطان بن عبدالعزیز، سفیر عربستان در اتریش و نماینده دائم این کشور نزد سازمان های بین المللی در وین در نشستی مدعی شد که کشورش نگران سیاست های ایران در نتیجه نبود گزارشات و اطلاعات در خصوص امنیت نیروگاه هسته ای بوشهر است به ویژه اینکه ایران تنها کشوری است که نیروگاه هسته ای فعال دارد و تاکنون وارد توافق امنیت هسته ای نشده است .

وی در ادامه به گزارشات رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر نظارت در جمهوری اسلامی ایران با توجه به قطعنامه 2231 شورای امنیت اشاره کرد.

بن عبدالعزیز همچنین مدعی شد که ایران با گسترش فعالیت های هسته ای خود به نقض برجام ادامه می دهد و پایبندی به پروتکل های الحاقی را متوقف کرده است! نماینده سعودی در سازمان های بین المللی در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی عدم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و عدم انجام مطالبات این آژانس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نماینده عربستان در وین علیه برنامه هسته ای ایران

ادعای نماینده عربستان در وین علیه برنامه هسته ای ایران