مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-12اقتصادي

طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد پس از کلنگ زنی، متوقف شد/شهرداری شاکی است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد گفت: شهرداری علیه اوقاف شکایتی مبنی بر مالکیت زمین ضلع شمالی امامزاده سید عباس (ع) انجام داده است و همین امر سبب شد تا پروژه متوقف شود.

- محمدرضا درتومی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از تعلیق این پروژه به واسطه تنظیم شکایت شهردار پیشین علیه اوقاف مبنی بر مالکیت زمین ضلع شمالی امامزاده سید عباس (ع) خبرداد و اظهار کرد: بر این اساس طرح توسعه از حدود 5 ماه گذشته و بعد از کلنگ زنی معلق است.

وی با بیان این که در گذشته در این خصوص به توافق رسیده بودیم و رأی به نفع اوقاف صادر شده بود و اوقاف سند تک برگی نیز دارد، گفت: اما  شهرداری به استناد یک سری مواد قانونی شکایت کرده و همین امر سبب شد تا پروژه متوقف شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد به پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری و استانداری برای شکل گیری پروژه اشاره کرد و افزود: اما در حال حاضر  پروژه مسکوت است؛ پروژه ای که در ابتدا 6 هکتار بود و بعد از پیگیری های متداوم استاندار سابق و مسئولان استانی تصمیم بر این شد تا در  32.

5 هکتار توسعه یابد.

درتومی به ارائه جزییاتی از  این پروژه پرداخت و با اشاره به جلساتی که سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به همراه استاندار سابق داشتند، گفت: مقرر شده  بود تا سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد پس از کلنگ زنی، متوقف شد/شهرداری شاکی است

طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد پس از کلنگ زنی، متوقف شد/شهرداری شاکی است