مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-12دانش

صیانت از 61 صندوق پژوهش و فناوری فعال در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت امروز در اولین نشست اعضای جدید کار گروه صندوق های پژوهش و فناوری که به صورت آنلاین برگزار شد، - رییس صندوق نوآوری وشکوفایی با بیان اینکه صندوق های پژوهش و فناوری در راس هرم تولد و حمایت از شرکت های دانش بنیان قرار دارند، بر لزوم صیانت از آن ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت امروز در اولین نشست اعضای جدید کار گروه صندوق های پژوهش و فناوری که به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به حضور وزیر علوم در این جلسه و آشنایی با اعضای جدید این کارگروه، افزود: کاری که در این کارگروه در دو سال گذشته انجام شده، به گواه آمار و ارقام نشان می دهد که چه کار ارزنده ای در زیست بوم نوآوی وفناوری کشور بوده است.

وی افزود: در تامین مالی و بحث نظام مالی علم و فناوری، صندوق های پژوهش و فناوری نقش بسیاری دارند، این صندوق ها در کف هرم نوآوری کشور قرار دارند؛ اما در مرحله تولد شرکت ها در پارک های علم و فناوری و دانشگاه ها نقش دارند.

وحدت ضمن قدردانی از تلاش های دهنوی، عضو هیات رییسه مجلس در زمینه حمایت از دانش بنیان ها و جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: در طرح جهش تولید دانش بنیان برای حوزه تامین مالی کار بی نظیری صورت گرفته و باید کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری از این حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از 61 صندوق پژوهش و فناوری فعال در کشور

صیانت از 61 صندوق پژوهش و فناوری فعال در کشور