مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-12اقتصادي

ذرت های غیراستاندارد در بندرامام در حال خروج از کشور است


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: محموله ذرت های غیر استاندارد دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی (ره) در حال خروج از کشور است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: محموله ذرت های غیر استاندارد دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی (ره) در حال خروج از کشور است.

عبدالمجید اجتهادی در بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در این بازدید، از جمله محموله هایی که به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، ذرت های غیراستاندارد وارداتی در سال های 92،95 و 96 بود که به دلیل مشکلات موجود در آن ها، مجوزهای لازم برای عرضه این محموله در بازار داخلی کشور صادر نشد.

وی با اشاره به دستور وزیر اقتصاد برای تخلیه و بارگیری مجدد این محموله به شرط صادرات مجدد افزود: تاکنون از مجموع 145 هزار تن ذرت غیر استاندارد دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی (ره) 120 هزار تن آن به خارج کشور صادر شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور ادامه داد: با تلاش خریدار این محموله، فرآیند بارگیری مابقی ذرت ها در حال انجام است تا پیش از عید نوروز، این محموله از کشور خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های غیراستاندارد در بندرامام در حال خروج از کشور است

ذرت های غیراستاندارد در بندرامام در حال خروج از کشور است