مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-12اقتصادي

نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان


رفتار کارکنان نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو در برخورد با مراجعه کنندگان همواره مورد پایش و نظارت محسوس و نامحسوس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در اولویت تمام دستورالعمل های این مجموعه قرار دارد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: این مجموعه به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک گروه صنعتی ایران خودرو، همواره می کوشد، همزمان با بهبود مستمر سطح ارایه خدمات خودرویی، فرهنگ مشتری مداری را به صورت روزافزون در تمام بخش های مجموعه و نمایندگی های مجاز ارتقا دهد.

ماشااله وردینی ادامه داد: ایساکو در کنار آموزش های فنی و تخصصی، آموزش های مختلفی در ارتباط با اصول حرفه ای و روش های صحیح برخورد با مشتری و رعایت کامل استاندارد رفتاری و کلامی برای کارکنان نمایندگی ها در جایگاه هایی همچون کارشناس پذیرش، کارشناس فنی، نگهبانی و حراست، مسوول امور مشتریان و مدیران خدمات پس از فروش برگزار می کند.

وردینی افزود: شرکت ایساکو در راستای تکریم مشتریانی که خودروی آن ها به هر دلیلی مشمول خواب خودرو در نمایندگی می شود، هزینه پرداخت و یا در شرایط خاص خودروی جایگزین ارایه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان

نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان