مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-12فرهنگي

رونمایی از 6 کتاب جدید نویسنده و پژوهشگر شیرازی


معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که طی مراسمی 6 اثر مکتوب محمدرضا خالصی، نویسنده، پژوهشگر و شاعر شیرازی، - رونمایی خواهد شد.

مهدی امیدبخش با بیان اینکه برگزاری مراسم رونمایی کتاب، به ترویج بیش از پیش کتاب و کتاب خوانی کمک می کند و پدیده مبارکی است و نمی توان آن را کنار گذاشت، گفت: 6 اثر مکتوب دکتر خالصی، امسال تالیف و منتشر شده است.

به نقل از ارشاد فارس، امیدبخش با اشاره به اینکه، برآنیم در آستانه تقارن بهار انتظار و بهار طبیعت در ساحت ارجمند ادبیات و به نام آسمانی کلمه و کلام، گردهم آییم در آیین رونمایی از مجموعه آثار فاخر استاد دکتر محمدرضا خالصی که در سال 1400 به زیور طبع آراسته شدند، اظهار داشت: امیدواریم این مجال اندیشه ورزانه با حضور ارزنده اهالی فرهنگ و ادب روشنی بخش محفل سبز ما شود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه معرفی و رونمایی تازه های نشر، کتاب و آثار ادبی از اهم فعالیت های حوزه فرهنگ است، اعلام کرد: زمان مراسم دوشنبه 23 اسفندماه جاری به ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برپا خواهد شد.

امیدبخش برنامه یاد شده را حاصل همکاری حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد فارس دانست و در باره عناوین و محتوی کتاب ها گفت: شش اثری که رونمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 6 کتاب جدید نویسنده و پژوهشگر شیرازی

رونمایی از 6 کتاب جدید نویسنده و پژوهشگر شیرازی