مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-12سياسي

انتصاب هایی در جهت گسترش ارتباط با جامعه و صنعت و کارآفرینی


رییس دانشگاه تهران با صدور احکامی دو مدیرکل حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و اعضای شورای سیاستگذاری مؤسسه انتشارات این دانشگاه را منصوب کرد.

- رییس دانشگاه تهران با صدور احکامی دو مدیرکل حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و اعضای شورای سیاستگذاری مؤسسه انتشارات این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در احکامی، دکتر علیرضا بدیعی استاد دانشکده شیمی دانشکدگان علوم را به عنوان مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تهران و دکتر احسان چیت ساز عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی را به عنوان مدیرکل سیاست گذاری فناوری و نوآوری منصوب کرد.

تدوین سیاست ها، فرآیندها و آیین نامه های مناسب برای تسهیل و گسترش همکاری با مراکز علمی - پژوهشی، جامعه و صنعت کشور، حمایت و پشتیبانی از فعالیت های علمی و پژوهشی، ترغیب اعضای پژوهشگر دانشگاه، سیاست گذاری و نظارت بر مؤسسات پژوهشی دانشگاه، تعامل و برقراری ارتباط مؤثر با دانش آموختگان با به کارگیری ظرفیت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در جهت کارآفرینی و ایجاد کسب وکار و مستندسازی و ترویج دستاوردهای کاربردی و اجرایی از جمله مأموریت های محوله به مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب هایی در جهت گسترش ارتباط با جامعه و صنعت و کارآفرینی

انتصاب هایی در جهت گسترش ارتباط با جامعه و صنعت و کارآفرینی