مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-12سياسي

کارخانه نوآوری البرز افتتاح شد


کارخانه نوآوری البرز ظرفیت این را دارد که بخش زیادی از مشکل اشتغال ایران کوچک را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سعیدی سیرایی روز شنبه 21 اسفند در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری البرز با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این کارخانه شهرداری بیشترین هزینه را متقبل شده، اظهار کرد: ارزش این مجموعه حدود 200 میلیارد تومان است و امیدواریم با حمایت معاونت علمی ریاست جمهور و اعضای شورا، شاهد اتفاقات خوبی در این کارخانه باشیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، توضیح داد: فعالیت نخبگان در این کارخانه می تواند نمادی برای عدم تمرکز بر بودجه محوری در تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه علم و فناوری باشد.

شهردار کرج با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی برای 1500 نفر را دارد، افزود: این کارخانه ظرفیت این را دارد که بخش زیادی از مشکل اشتغال ایران کوچک را برطرف کند و نباید به اشتغالزایی برای 1500 نفر محدود شود.

این مسئول تاکید کرد: کرج مهد شرکت های دانش بنیان و استارت آپ است و نخبگان زیادی را در خود جای داده بنابراین باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کرد.

شهردار کرج گفت: باید کارخانه نوآوری به مرکزی برای جذب جوانان و نخبگان کرجی تبدیل شود تا بتوانیم از ظرفیت آنها برای حل مشکلاتی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا، معضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری البرز افتتاح شد

کارخانه نوآوری البرز افتتاح شد