مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-12اقتصادي

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی موبایل رپس


این روزها ضدعفونی کردن لوازم پرکاربرد مثل گوشی تلفن همراه، دسته کلید، کارت های بانکی و حتی سکه و اسکناس و خودکارهایمان با الکل، بصورت روتین روزانه و حتی گاهی کاملا بصورت ناخودآگاه انجام می شود.

اگر چه این عادت مفید بیشتر از هر چیزی، از انتقال میکرواورگانیسم ها و باکتری های مضر پیشگیری می کند، اما متاسفانه نکته بدی که احتمالا همه ما تجربه اش کردیم این است که ضدعفونی کردن با الکل در طی این مدت طولانی، در کارکرد برخی از لوازم ما مانند گوشی تلفن و ریموت خانه و ماشین هایمان اختلالاتی وارد کرده و حتی بعضی وقتها با از کار انداختن موقت و دائمی اجزای داخلی آنها کار به جاهای باریک تر هم کشیده شده است ! بهترین عیدی برای عزیزانتان کدام است؟ چاره کار چیست؟ چطور می توان بدون کم ترین آسیبی به لوازم، آنها را ضدعفونی کرد؟ خبر خوب این است که با دستگاه ضد عفونی کننده گوشی رپس طراحی شده توسط کمپانی رپس گلوبال انگلیس می توانید بدون نگرانی از خراب شدن دستگاه تا 99.

99 درصد گوشی تلفن همراه و سایر لوازم کوچک کاربردی خود را فقط در عرض پنج دقیقه بطور کامل ضدعفونی کنید.

این جعبه جادویی که فقط با تابش نور ماوراء بنفش قادر به نابود کردن انواع باکتری و میکرواورگانیسم های مضر است، مزایای زیادی دارد که در ادامه با هم مرور می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی موبایل رپس

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی موبایل رپس