مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-12ورزشي

پلی آف نقطه آخر تیم ها است


سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: تمام تیم ها به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند خود را به رده های بالای جدول نزدیک تر کنند و به پلی آف برسند، - در هر بازی تیمی که ضریب اشتباهات کمتری داشته باشد و بتواند با تمرکز و عملکرد بهتر کار کند، به پیروزی خواهد رسید.

حمیدصادق شاه نشین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دوره دوم مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به خوبی برگزار شد، رقابت ها بسیار نزدیک و حساس بود.

تیم ها در این دوره از مسابقات با توجه به اینکه 4 تیم برتر به پلی آف می روند تا بازی های نهایی را انجام دهند، سعی و تلاش می کنند تا جز چهار تیم بالای جدول باشند.

وی افزود: در این دوره با تیم های گچساران و رعد پدافندآمل رقابت داشتیم و خوشبختانه هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، در کل هر مرحله بازی ها نزدیک تر و حساس می شود، مرحله آخر برگشت که 4 بازی آخر باقیمانده دور مقدماتی براساس برنامه ای که گفته شده قرار است فروردین ماه برگزار شود تا تکلیف 4 تیم نهایی مشخص شود و در ادامه نیز تیم های فینالیست معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص سطح کمی و کیفی مسابقات حمایت باشگاه ها و پخش شدن بازیکنان در تیم های مختلف، گفت: از باشگاه ذوب آهن به ویژه مدیرعامل و هیئت مدیره که در این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی آف نقطه آخر تیم ها است

پلی آف نقطه آخر تیم ها است