مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-12فرهنگي

کرمانشاه میزبان جشن بزرگ آیین های نوروزی شد


به گفته سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه، با همکاری سازمان یونسکو و اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری کرمانشاه، جشن بزرگ آیین های نوروزی در کرمانشاه برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه، با همکاری سازمان یونسکو و اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری کرمانشاه، جشن بزرگ آیین های نوروزی در کرمانشاه برگزار می شود.

جبار گوهری در نشست هماهنگی این رویداد اظهار کرد: این برنامه یک رویداد کشوری است که در چهار استان کشور برگزار می شود که پس از مراسم افتتاحیه در تهران، از مسیر همدان آغاز و در کرمانشاه ادامه و در کردستان خاتمه می یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسیر همدان - کرمانشاه - کردستان به عنوان مسیر تاریخ و تمدن شناخته می شود، این جشن ها از 23 تا 26 اسفند در این مسیر برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه کرمانشاه روز 25 اسفند میزبانی این رویداد را برعهده دارد، افزود: این رویداد در شهر کرمانشاه با همکاری این اداره کل و شهرداری کرمانشاه تحت عنوان حرکت در بستر تاریخ کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بازدید از معبد آناهیتا، سایت جهانی بیستون و اجرای برنامه های آیینی در محوطه تاق بستان در این روز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان جشن بزرگ آیین های نوروزی شد

کرمانشاه میزبان جشن بزرگ آیین های نوروزی شد