مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-12بين الملل

واکنش امارات به عملیات پهپادی یمن به عمق عربستان


وزارت خارجه امارات عربی متحده با صدور بیانیه ای به عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه پالایشگاه نفتی عربستان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امارات عربی متحده حمله پهپادی دیروز (جمعه) ارتش و کمیته های مردمی یمنبه پالایشگاه الریاض در عربستان سعودی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش وب سایت العین امارات، در بیانیه وزارت خارجه این کشور ادعا شده: امارات این تجاوز را یک اقدام تروریستی بزدلانه و جنایت جنگی می داند که مستلزم پاسخ بازدارنده به تمام مواردی است که امنیت و سلامت غیرنظامیان و منافع حیاتی را تهدید می کند­.

در ادامه بیانیه مذکور آمده، این حمله از جامعه جهانی می طلبد که از اقدامات عربستان سعودی برای توقف هدف گرفتن مراکز غیرنظامی ومنافع اقتصادی و جلوگیری از تهدید این کشور و منطقه حمایت کند.

امارات بار دیگر بر همبستگی با عربستان سعودی در قبال اینگونه حملات و ایستادن با این کشور در یک صف در مقابل تمام تهدیدات و نیز حمایت از اقدامات در راستای حفظ امنیت و سلامت شهروندان تأکید کرد.

وزارت خارجه امارات در بیانیه خود تأکید کرد که امنیت این کشور و امنیت عربستان سعودی جدا نشدنی است و هر تهدیدی برای سعودی، تهدیدی برای امارات نیز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امارات به عملیات پهپادی یمن به عمق عربستان

واکنش امارات به عملیات پهپادی یمن به عمق عربستان