مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-12اجتماعي

استقرار گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: به دلیل تشکیل چشمه های گرد و غبار در کشور عراق شرایط برای انتقال این ذرات به چهارمحال و بختیاری نیز فراهم است و پیش بینی می شود از فردا پدیده گرد و غبار موجب کاهش دید در بخش هایی از استان شود.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری و به ویژه از فردا عبور متناوب یک موج بارشی در سطح استان پیش بینی می شود که موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و بارش باران و در ارتفاعات موجب بارش برف می شود همچنین پیش بینی می شود این بارش ها از شدت خوبی برخودار باشند.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: براساس پیش بینی ها در ساعات عصر امروز و فردا در مناطق کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، شهرکرد، فارسان و بخش هایی از بروجن بارش ها از شدت خوبی برخودار هستند که همین امر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را در پی دارد بنابراین به شیلات داران توصیه می شود تمهیدات لازم را به کار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزش باد طی روزهای آینده از شدت بالایی برخوردار است گلخانه داران اقدامات پیشگیرانه از تخریب ساختمان خود را درنظر داشته باشند همچنین کشاورزان از محلول پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری

استقرار گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری