مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-12اقتصادي

میزان مشارکت بهش خصوصی و دولتی 10 به یک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سورنا ستاری، معاون علمی پژوهشی رییس جمهور، در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با بیان اینکه تا کنون در حوزه پژوهش سرمایه گذاری زیادی صورت گرفته است، گفت: فعالیت بیش از 100 هزار هیئت علمی و تعداد زیادی مرکز پژوهشی و شرکت دانش بنیان در سراسر کشور گواه این مطلب است.

وی ادامه داد: در همین البرز تعداد زیادی مرکز تحقیقاتی و کشاورزی فعال است که همه آنها با بودجه دولتی اداره می شود و هزینه بر است.

وی اضافه کرد: علی رغم این هزینه ها هنوز نتوانسته ایم به کشاورزی مدرن دست پیدا کنیم و اصلا زیبنده نیست که با این همه ظرفیت، غذا و محصولات کشاورزی وارد کند.

ستاری گفت: واقعیت این است با این امکانات و زیرساخت ها نمی توانیم غذای مردم را تامین کنیم و در شرایط روز به روز ضعیف تر می شویم.

وی اضافه کرد: تنها با استفادا از فناوری و تکنولوژی به روز است که می توان تولید این بخش را بالا ببریم و از آب و خاک و طبیعت به بهترین شکل استفاده کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: با توجه به پتانسیل های البرز در نظر داریم بخشی از برنامه امنیت غذایی را در این استان پیاده سازی کنیم.

وی ابراز کرد: در البرز سرمایه گذاری زیادی در بخش پژوهش و تحقیقات کشاورزی شده و این سرمایه گذاری باید نتیجه بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت بهش خصوصی و دولتی 10 به یک است

میزان مشارکت بهش خصوصی و دولتی 10 به یک است