مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-12اقتصادي

پارک علم و فناوری البرز سال آینده به حوزه صنایع غذایی و کشاورزی ورود می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در رویداد سرمایه گذاری حوزه صنایع غذایی و کشاورزی گفت: - رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: از بین 9 شتاب دهنده پارک علم و فناوری البرز در سال آینده، حداقل یکی در زمینه صنایع غذایی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در رویداد سرمایه گذاری حوزه صنایع غذایی و کشاورزی گفت: از بین 9 شتاب دهنده پارک علم و فناوری البرز در سال آینده، حداقل یکی در زمینه صنایع غذایی فعالیت خواهد کرد.

عباسی تأکید کرد: ما با هم فکری برخی از بزرگان، افراد صاحب نام و تجربه صنعت استان البرز، سه حوزه پسماند، صنایع غذایی و خودرو را به عنوان حوزه های منتخب و اولویت دار فعالیت انتخاب کردیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در حوزه پسماند و خودرو، در خصوص توسعه صنایع غذایی در این استان گفت: تعدادی از صنایع غذایی بزرگ کشور سهامدار صندوق پژوهش و فناوری هستند و مذاکرات با کارخانجات مهمی در استان صورت گرفته تا جدی تر و قوی تر به این حوزه ورود کنند تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری البرز سال آینده به حوزه صنایع غذایی و کشاورزی ورود می کند

پارک علم و فناوری البرز سال آینده به حوزه صنایع غذایی و کشاورزی ورود می کند