مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-12فرهنگي

واگذاری مسئولیت موسسه «هنر و تجربه» به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی


مرکز گسترش از این پس مدیریت، هماهنگی و نظارت بر فعالیت های این حوزه و همچنین، وظیفه حمایت و کمک به چرخه اکران فیلم های هنری و تجربی را بر عهده خواهد داشت.

- واگذاری مسئولیت موسسه هنر و تجربه به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مرکز گسترش از این پس مدیریت، هماهنگی و نظارت بر فعالیت های این حوزه و همچنین، وظیفه حمایت و کمک به چرخه اکران فیلم های هنری و تجربی را بر عهده خواهد داشت.

  محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از واگذاری مسئولیت موسسه هنر و تجربه به مرکز گسترش سینمای و تجربی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی گفت: در برنامه های کلان پیش رو در سازمان سینمایی ما در پی برنامه ریزی و طراحی شیوه هایی هستیم که مجاری اکران آثار هنری و تجربی سینمای ایران را تسهیل و گسترش دهد.

وی ادامه داد: سازمان سینمایی قصد دارد در راستای رشد دانش سینمایی مخاطبان و ارتقای کیفیت هنری سینما، فصل نوینی را برای حمایت از فیلم های هنری و تجربی در کشور آغاز کند.

در این مسیر ضمن بهره گیری و استفاده از تجارب و دستاوردهای ارزشمند فعالان این عرصه در سال های گذشته بر این باور هستیم که حوزه پخش و اکران این گونه محصولات سینمای ایران به گسترش بسترها و ظرفیت ها بیش از گذشته نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مسئولیت موسسه «هنر و تجربه» به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

واگذاری مسئولیت موسسه «هنر و تجربه» به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی