مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-12سياسي

انقلاب اسلامی خاستگاه اندیشه های انسان ساز است


انقلاب اسلامی را خاستگاه اندیشه ها و مکتب های فکری انسان ساز دانست و گفت: عزت و سربلندی این سرزمین مرهون خون صدها هزار سرباز ایرانی معتقد و متعهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، از خدمت سربازی به عنوان یک خدمت مقدس و نوعی فداکاری برای کشور عزیزمان یاد می شود.

وی ادامه داد: خدمت سربازی به عنوان یکی از ارکان دفاعی کشور برای حفظ و صیانت نظام دینی و انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و این افتخار علاوه بر وظیفه، به مثابه عبادت به شمار می رود.

معاون اجرایی ارتش گفت: در دیدگاه فرمانده معظم کل قوا خدمت سربازی خدمت واقعاً مقدسی است که در جنگ و صلح در بخش اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد که همه خانواده ها و آحاد جوانان باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به سوی آن بشتابند.

امیر محمودی با بیان اینکه دلاورمردی ها و ایثارگری های دفاع مقدس به همت و غیرت سربازان وطن وابسته بود، افزود: در دوران دفاع مقدس، سربازان مخلصانه قدم در وادی دفاع و حراست از این مرز و بوم گذاشتند و در کنار دیگر رزمندگان با ایستادگی و مقاومت، صحنه های زیبای دلیرمردی را به نمایش گذاشتند و حماسه های جاوید آفریدند.

وی اضافه کرد: سربازان و رزمندگان اسلام بزرگمردانی بودند که در دفاع مقدس به فرمان رهبرشان لبیک گفتند، کمر همت بستند و به مقابله با دشمن زبون رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی خاستگاه اندیشه های انسان ساز است

انقلاب اسلامی خاستگاه اندیشه های انسان ساز است