مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-12سياسي

20خودروی کمپر به استقبال نوروز می روند


20 خودروی کاروان روز دوشنبه با حضور در باغ کتاب تهران طی مراسمی سفر خود به سمت مسیر گردشگری تاریخ تمدن ایران را آغاز کرده و به استقبال نوروز می روند.

- به نقل از روابط عمومی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ، در این مراسم که از سوی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ و با همراهی کمیسیون ملی یونسکو در ایران روز دوشنبه 22 اسفند 1400 در مسیر خیابان فرهنگ و تاریخ واقع در باغ کتاب تهران برگزار می شود، 20 خودروی کمپر با چیدن سفره هفت سین و اجرای موسیقی و حرکات موزون سفر خود را به عموم مردم اطلاع رسانی خواهند کرد.

این مراسم از ساعت 14 تا 17 روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و 30 سفیر از کشورهای مختلف، وزیر امور خارجه و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران از جمله میهمانان دعوت شده به آن هستند.

در پایان کمپرها سفر خود را به سمت اولین مقصد خود شهر همدان آغاز کرده و در ادامه به شهرهای کرمانشاه و سنندج می روند تا با استفاده از موسیقی فولکلور به مردم ایران آغاز نوروز 1401 را نوید دهند.

علاقمندان می توانند با حضور در این مراسم از این خودروهای مسافرتی بازدید داشته و با سبک و سیاق زندگی ونلایف آشنا شوند.

همچنین با همراهی رادیو کمپر که رسانه علاقمندان به کمپر است علاوه بر برگزاری پاتوق گفتگو به جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با کمپر و سفر، کارگاه بازی های نوروزی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20خودروی کمپر به استقبال نوروز می روند

20خودروی کمپر به استقبال نوروز می روند