مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-12سياسي

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف رهبری و پیشبرد انقلاب دغدغه بسیج است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: فراهم کردن زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف رهبری و پیشبردهای انقلاب دغدغه بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در اجلاسیه سالانه مجمع بسبجیان استان کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی، وظیفه بسیج را بسیار خطیر ارزیابی کرد و افزود: بسیج یک نعمت الهی است که مبتکر این فکر بلند امام راحل (ره) بوده است و امروز الگوی پیشرفت برای داخل و خارج کشور است.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) با اندیشه و فکر بلند نهاد بسیج را طراحی کردند که امروز بسیج می تواند موتور انقلاب و ناظر بی طرف برای جلوگیری از انحرافات باشد.

فرمانده سپاه کردستان نهاد بسیج را خط مقدم دشمن و انقلاب دانست و گفت: سند اعتلای بسیج نقشه راه تمدن سازی اسلامی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، جهاد را یکی از سطوح بالا دانست و افزود: تمام موضوعات جامعه ( واجبات و اعتقادات) به صورت عملی نه با شعاردادن  باید بررسی، تبیین و روشنگری شود.

سردار حسینی به عملیات روانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با تبلیغات روانی حلال را حرام، خوب را بد، زشت را زیبا و خشونت را مهربانی جلوه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف رهبری و پیشبرد انقلاب دغدغه بسیج است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف رهبری و پیشبرد انقلاب دغدغه بسیج است