مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-12سياسي

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است در استان کرمان حداقل شاخص های آموزشی متناسب با میانگین کشور باشد و این برای ما قابل قبول نیست و به عنوان نماینده مردم نمی توانم بپذیریم سرانه های آموزشی در مرکز استان نسبت به مناطق مختلف استان .

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است در استان کرمان حداقل شاخص های آموزشی متناسب با میانگین کشور باشد و این برای ما قابل قبول نیست و به عنوان نماینده مردم نمی توانم بپذیریم سرانه های آموزشی در مرکز استان نسبت به مناطق مختلف استان کرمان اینقدر تفاوت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز درآیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای کهنوج مدیم افزود: آنچه که نگرانی ما را افزایش داده این است که سرانه آموزشی شهرستان کرمان از سرانه استان پایین تر است و این وضعیت قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه توسعه محقق نمی شود مگر انسان از نظر فکر، علم و دانش توسعه پیدا کنند بیان داشت: توسعه؛ زیرساخت های مادی و فیزیکی ندارد بلکه هر کسی که به علم و دانش بیشتری دسترسی داشته باشد قدرتمند تر و توسعه یافته تر است و دنیا امروز این را اثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است