مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-12اقتصادي

فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های «شهروندمحله»


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند از انتشار فراخوان به منظور جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های «شهروند محله» خبر داد.

- فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های شهروندمحله مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند از انتشار فراخوان به منظور جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های شهروند محله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود قربانیان درباره چگونگی استفاده از ظرفیت های موجود شرکت شهروند به منظور بهره وری بیشتر، بیان کرد: هم افزایی عامل توانمندی و توسعه در شهروند یا هر سازمان دیگری است.

زمانی که سازمان ها در حوزه ارائه خدمات کنار هم قرار می گیرند و منابع، فرصت ها و امکانات خودشان را بسیج می کنند، توان ارائه خدمات شان بیشتر از آن چیزی می شود که یک سازمان به تنهایی آن را دارد.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه اضافه کرد: در نتیجه این خروجی تنها در سایه هماهنگی، برنامه ریزی و هم افزایی میان سازمانی اتفاق می افتد.

در مجموعه شهرداری و حوزه خدمات شهری هم این موضوع قابل تحقق است، البته به شرطی که ساختارها و سازمان ها به لحاظ رویکرد، نظام مدیریتی و برنامه ریزی هایشان از یک نظام مشخص، مدون و یکسانی تبعیت کند.

قربانیان با بیان اینکه اقدامات قابل قبولی در این راستا اجرا شده است، توضیح داد: مرکزی در مجموعه شهرداری ایجاد شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های «شهروندمحله»

فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد فروشگاه های «شهروندمحله»