مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-12حوادث

انفجار هولناک در کارگاه سوخت گیری گاز LPG صدرا


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی گسترده و انفجار هولناک در یک کارگاه غیر مجاز سوخت گیری گاز LPG در ورودی شهرک صدرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع  با اشاره به جزییات انفجار و آتش سوزی گسترده در این  کارگاه ،گفت : ساعت 11:39 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در کارگاه غیر مجاز سوختگیری در ورودی شهرک صدرا به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت حادثه، پنج ایستگاه آتش نشانی با  خودروهای پشتیبانی از جمله فوماتیک، خودرو حامل کف و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند .

  رییس سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش سوزی در یک باغ 500 متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری غیر مجاز انبار، فروش و شارژ سیلندر های ال پی جی فعالیت می کرد.

  قانع ادامه داد: این حادثه در زمان سوخت گیری یک خودرو و بر اثر انفجار لحظه ای و پس از آن آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست و دو خودروی سواری پراید و 50 سیلندر پنجاه کیلویی موجود در محل را در برگرفت.

قانع گفت: شعله های آتش تمامی کارگاه را در بر گرفته و احتمال سرایت به مکان های اطراف و انفجار بقیه سیلندرها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفایی با تقسیم شدن به چند گروه ضمن جست و جو برای محبوسین احتمالی به کنترل و اطفا این حریق سرکش اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار هولناک در کارگاه سوخت گیری گاز LPG صدرا

انفجار هولناک در کارگاه سوخت گیری گاز LPG صدرا