مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-12ورزشي

ارجاع پرونده داریوش مصطفوی به کمیته اخلاق


اظهارات این عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای پس از محرومیت و تعلیق فعالیت های این کمیته که حاصل عملکرد همین دوستان است، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شمار می رود - پرونده داریوش مصطفوی برای دومین بار به کمیته اخلاق فدراسیون می رود.

او قبلا در دوره کفاشیان 10سال از فعالیت های فوتبالی محروم شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، احسان اصولی عضو هیئت رییسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای (داریوش مصطفوی) به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اظهارات روزهای گذشته یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای پس از محرومیت و تعلیق فعالیت های این کمیته که حاصل عملکرد همین دوستان است، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شمار می رود و با چنین رفتارهای غیرحرفه ای و خارج از چارچوب اخلاق باید به شکل جدی برخورد شود.

وی افزود: ساختار حرفه ای فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد که هر فردی به صورت غیرمسئولانه در حوزه های غیرمرتبط اظهارنظر کند.

کسانی که ابتدا زمینه حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا را فراهم کردند و در ادامه با رویکرد غیرحرفه ای خودشان موجب تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای شدند، حالا به فرافکنی متوسل شده اند و با اظهارات نادرست و غیرمسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده داریوش مصطفوی به کمیته اخلاق

ارجاع پرونده داریوش مصطفوی به کمیته اخلاق