مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-12دانش

تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی عازم روسیه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه، - تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی با حمایت 50 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عازم روسیه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه، گفت: 29 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه سال 1401، تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی با حمایت 50 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به روسیه می روند.

وی افزود: این مجموعه ها با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، فرصتی برای ارائه دستاورد های فناورانه خود و آشنایی با فعالان این حوزه در دیگر کشور های مشارکت کننده در این رویداد را به دست می آورند.

وی افزود: نمایشگاه نفت و گاز مسکو یک فرصت منحصر به فرد برای فعالان صنعت نفت و گاز اروپا، آسیا و آمریکا است تا با نمایش محصولات و تجهیزات خود؛ ارتباطات تجاری بی واسطه ای با صنعتگران دیگر کشور ها برقرار کنند و بازار جهانی خود را توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی عازم روسیه می شوند

تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی عازم روسیه می شوند