موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-12اقتصادي

امکان افزایش تولید نفت ونزوئلا با کاهش تحریم های آمریکا


رییس اتاق نفت ونزوئلا می گوید در صورتی که آمریکا به شرکای نفتی این کشور مجوز تجارت بدهد، کاراکاس می تواند تولید نفتش را حداقل 400 هزار بشکه در روز افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، رییس اتاق نفت ونزوئلا اعلام کرد در صورتی که آمریکا به درخواست های شرکای شرکت دولتی نفت ونزوئلا (PDVSA) مجوز تجارت نفت خام این کشور را بدهد، کاراکاس می تواند تولید نفتش را حداقل 400 هزار بشکه در روز افزایش دهد.

رینالدو کوینترو، گفت، این افزایش تولید نفت اعضای اوپک را که در ماه ژانویه بنا بر آمار رسمی، به طور متوسط 755 هزار بشکه در روز بود به حدود 1.

2 میلیون بشکه در روز می رساند.

مقامات آمریکا، هفته گذشته با نیکلاس مادارو، رییس جمهور ونزوئلا دیدار کردند و از این کشور خواستند تا به عنوان بخشی از هرگونه توافقی برای برداشتن تحریم های نفتی این کشور که از سال 2019 اعمال شد، حداقل بخشی از واردات نفت آمریکا را تامین کند.

کوینترو در یک کنفرانس خبری گفت: با ظرفیتی که اکنون داریم، ما می توانیم 400 هزار بشکه در روز (بر تولید)بیفزاییم.

این اقدام می تواند ابتدا به نفع شرکت هایی مانند شورون باشد که برای دریافت مجوزها و تمدید مجوزها برای تجارت یا مبادله نفت ونزوئلا تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش تولید نفت ونزوئلا با کاهش تحریم های آمریکا

امکان افزایش تولید نفت ونزوئلا با کاهش تحریم های آمریکا